Kampania ,świąteczna w internecie

Przed nami najgorętszy okres w roku, błędem byłoby nie skorzystać z okazji do promowania firmy. W internecie najważniejsza jest reklama. Skupmy się na tym, aby dotarła do jak największego grona odbiorców zainteresowanych naszą ofertą.

Świąteczny artykuł na blogu firmowym

Kampania świąteczna w internecie powinna odpowiadać na pytania klientów. Klienci z wyprzedzeniem szukają pomysłów na prezenty dla rodziny i przyjaciół. Powinniśmy być o krok przed konkurencją i na blogach firmowych publikować treści, które będą pasowały do danego sezonu, np. Najchętniej kupowane produkty przez kobiety i mężczyzn.

Lubimy rankingi, ponieważ pokazują nam kto i gdzie oraz jakie rzeczy najchętniej kupuje, również w okresie świątecznym, mogą to być także pomysły na spędzenie Sylwestra. Treści na blogu powinny być dostosowane do grupy naszych odbiorców.

Artykuł o luksusowych zegarkach znajdzie zainteresowanie, ale nie koniecznie skłoni klientów do zakupu zegarków z niższej półki, które oferuje firma. Treści na stronie powinny być odpowiedzią na ofertę firmy.

Reklama

Kampania świąteczna w internecie

Kampania świąteczna w internecie to doskonały moment, aby przypomnieć klientowi o sobie

Firmy z doświadczenie doskonale wiedzą, jaką moc ma newsletter. W newsletterze możemy zawrzeć kwintesencję naszej oferty lub jedynie zarzucić haczyk, aby klient odwiedził naszą witrynę w internecie.

Newsletter powinien być kontynuacją kampanii reklamowej, która promuje firmową stronę internetową. Jeśli proponujemy klientowi cieple skarpety z reniferem, to zdjęciem głównym newsletter powinny być właśnie skarpety.

Nie zasypujemy klienta treścią, a jedynie prezentujemy to, co zyskuje, korzystając z naszej oferty. W informacji dodatkowej możemy zawrzeć, że stali klienci mogą liczyć na promocyjne warunki.

Świętuj w social mediach

Reklamy w social mediach, czyli na Facebooku, Instagramie, Twitterze oraz Snapchat-cie powinny być dobrze zaplanowane i uruchomione w odpowiednim momencie. Im więcej klientowi zaoferujemy, tym chętniej sięgnie po naszą ofertę.

To, co w reklamie najważniejsza jest spójność i kontynuacja na wszystkich kanałach firmowych. Jeśli w ofercie znajdują się podgrzewacze do rękawic, to na Twitterze poinformujmy klientów o nowinkach, a na Instagramie wrzuć serię zdjęć promocyjnych produktów lub usług.

Rabaty w popupach

Popupy mają niechlubną opinię, ale warto z nich korzystać w rozsądny sposób. Przede wszystkim popupy powinny być dostosowane do ilości promocji, a ich częstotliwość zaplanowana w taki sposób, aby nie drażniła klientów.

Najważniejsze, aby popupy były bogate w treść oraz informacje, ponieważ wtedy mogą być skuteczną reklamą. Powinny się w nich znaleźć informacje o promocjach oraz innych ofertach. Ponadto nie powinny zasłaniać wizerunku strony.

Podsumowanie

Kolejne informacje o zwiększaniu sprzedaży w okresie świątecznym już za tydzień.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *